کانون فرهنگی هنری فاطمه زهرا(س) باغ خلیفه

به وبلاگ کانون فرهنگی هنری فاطمه زهرا(س) باغ خلیفه خوش آمدید .

کانون فرهنگی هنری فاطمه زهرا(س) باغ خلیفه

به وبلاگ کانون فرهنگی هنری فاطمه زهرا(س) باغ خلیفه خوش آمدید .

کانون فرهنگی هنری فاطمه زهرا(س) باغ خلیفه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

اردو خان زنیان _شیراز  به مناسبت دهه کرامت و اوقات فراغت تابستانه



به مناسبت دهه کرامت کانون فرهنگی و هنری فاطمه زهرا (سلام الله علیها) روستای باغ خلیفه اردوی فرهنگی - زیارتی را به مقصد خان زنیان - شیراز (مرقد مطهر احمد بن موسی) (علیه السلام) برگزار کرد .

در این اردو که روز تولد امام هشتم شیعیان علی بن موسی الرضا (علیه السلام) برگزار گردید به مدت سه روز در اردوگاه الغدیر خان زنیان کلاس های فرهنگی مذهبی مختلفی به همراه مسابقاتی شاد،همچون فوتبال ،طناب کشی و ... برگزار شد.

می توان از مهمترین این کلاس ها به شادی از دیدگاه اسلام که با تدریس حاج آقا احمد باغکی برگزار شد اشاره کرد که در آن به سوالاتی همچون :

آیا در اسلام شادی وجود دارد؟

ادلّه منکرین شادی در اسلام چیست؟

چند نوع شادی وجود دارد؟

شادی در اسلام را تعریف کنید؟

اثرات منفی موسیقی و شادی های مجازی چیست؟

پاسخ داده شد . و همچنین در کلاس های روابط دختر و پسر و چشم چرانی ، مباحث مهمی مطرح گردید از جمله علت ایجاد روابط نامشروع ، اهداف دشمن از ایجاد این فضا در اسلام ، راهکار های جلو گیری از این مسئله .

در روز دوم این اردو نیز همه بچه های کانون فرهنگی و هنری فاطمه زهرا (سلام الله علیها) به زیارت شاهچراغ احمد بن موسی (علیه السلام) مشرف شدند و خود را به عطر معطراین حرم آزین کردند وهم چنین به جاهای دیدنی مانندحافظ ،سعدی، کاخ کریم خان، حمام وکیل وبازار آن  دیدن کردند . در روز آخر نیز در اختتامیه اردو از برگزیدگان مسابقات فرهنگی،ورزشی و افرادی که در این اردو زحماتی را متقبل شدند تقدیر و تشکر به عمل آمد.

اسامی برگزیدگان اردو :

1:در مسابقات فوتبال تیم شهید نادر مهدوی با سرگروهی حاج یونس خلیفه با غلبه بر تیم شهید خلبان عباس بابایی مقام اول را کسب کرد.

 2: در مسابقه طناب کشی تیم مسلم خلیفه توانست تیم مصطفی مظفری را مغلوب کند و بر سکوی نخست بایستد .

3:در مسابقات فرهنگی آقایان:1-حسین خلیفه       2-علی خلیفه     3-مصطفی مظفری     4- خداکرم پولادی        5-یونس  خلیفه                           به عنوان نفرات برگزیده  انتخاب شدند.

در آخر نیز آقایان رضا خلیفه (هیات امناء حسینیه) ، حاج محمد علی ارزه (هیات امناء مسجد) ، علی صادقی نژاد ، مسلم خلیفه و خدا کرم صفری تقدیر و تشکر به عمل آمد.

























































از نویسنده و عکاس محترم که در تهیه این مطالب و عکس ها زحمت کشیده اند 

و همچنین

از تمامی کسانی که اردو را فراهم کردن کمال تشکر را بجا می آوریم


کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س)

روستای باغ خلیفه












نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی