کانون فرهنگی هنری فاطمه زهرا(س) باغ خلیفه

به وبلاگ کانون فرهنگی هنری فاطمه زهرا(س) باغ خلیفه خوش آمدید .

کانون فرهنگی هنری فاطمه زهرا(س) باغ خلیفه

به وبلاگ کانون فرهنگی هنری فاطمه زهرا(س) باغ خلیفه خوش آمدید .

کانون فرهنگی هنری فاطمه زهرا(س) باغ خلیفه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی




روز غزه

هیأت دولت 29 دی‌ماه را روز غزه نامیده‌اند، این روز سالروز پایان جنگ 22 روزه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه است.
غزه سبب شد ملت‌های متفاوت با ملیت‌ها و زبان‌های گوناگون بر ضد باطل موضع بگیرند. امید اینکه مقاومت مردم مظلوم غزه در سخت‌ترین شرایط قابل تصور درسی باشد برای همه مستضعفان و ستمدیدگان جهان که حق ماندنی و باطل رفتنی است.
در اینجا یک تاریخ جریان دارد اینجا غزه است جایی که حادثه‌ها مکرراً تکرار می‌شوند اینجا نقطه نقل و انتقال خون و گلوله و باروت است. اینجا سرزمین زیتون است. اینجا پاسخ‌شان را با سنگ می‌دهیم هر چند کوچک، اما بی‌تردید مقدس‌تر از هر سنگی پدرانمان در جمرات پرتاب می‌کنند.

اسرائیل نیز باید این را درک کرده باشد که در برابر آرمان‌های آزادی‌بخش فلسطین هرگز نخواهد توانست خواسته‌های تجاوزگرانه خود را تحمیل کند.
در مدت 22 روزه جنگ در غزه هزاران نظارت ضد اسرائیلی در سراسر دنیا برگزار شد و رسانه‌های جدید خبر عاشورای زمانه را در یک لحظه به مردم جهان منتقل می‌کنند. هر چند رسانه‌های به ظاهر قدرتمند دنیا همچون BBC دامنه نیرنگ خود را گسترش می‌دهند، ولی امروز مهندسی تبلیغات از دست شیطان بزرگ نیز خارج شده و افکار عمومی به صورت چشمگیری به سوی حق‌محوری رغبت یافته‌اند و پرچم عدالت‌خواهی همان پرچمی است که رهبر کبیر انقلاب برافراشته است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی